Saturday, October 6, 2012

Readings NIEUWE update



Aan mijn allerliefste lezers en trouwe volgers van deze blog.  Daar ik vele aanvragen krijg voor readings en het navragen van zaken en persoonlijke informatie, heb ik besloten hierin verder te gaan en jullie volledig ten dienste te staan hiermee.  Ik antwoord hier steeds met veel plezier op en steek daar met liefde mijn tijd in, allemaal uit pure liefde en licht voor mede gebroeders en gezusters te helpen waar ik kan.  Ik zat vroeger zeer vaak met dezelfde vragen en was ook hard op zoek naar mijn eigen waarheid en vond deze antwoorden in mezelf maar ook vaak via een reading van Anrita Melchizedek, wat me steeds een bevestigend gevoel gaf en mij op mijn pad stuurde.  Nu heb ik het geluk van het zelf te kunnen, dus waarom niet verder gaan in dit om meer verlichting te brengen en anderen te helpen waar ik kan? Zie het maar als een zetje, tenslotte moeten we het allemaal zelf waarmaken en ontdekken binnen in onszelf.  Ik ga als volgt te werk: wanneer u een vraag heeft of een reading over iets wilt, dan stuurt u deze naar mijn persoonlijke e-mail: pleiadedolphin82@hotmail.be.



U mag steeds uw volledige naam en geboortedatum en -plaats sturen, foto's ook maar moet niet indien u zich niet comfortabel voelt hiermee.  Ik connecteer dan zo vlug mogelijk met mijn team in een rustige omgeving na een meditatie zodat ik deze zo zuiver mogelijk kan doorgeven en zal u dan het resultaat doormailen.


Ik connecteer dan op mijn eigen tijd in de ochtend na een grondige meditatie en een zuivering met de Violette vlam.  Ik gebruik steeds kristallen tijdens de meditatie en tijdens het "intunen" op uw energie daar een kristal een zuiver energie is die je kan helpen afstemmen voor het integreren van energie in de vorm van informatie.  Ik werk op een intuitieve en telepatische manier, waar ik connectie heb met de hogere lichtwereld en deze de boodschappen rechtstreeks door mij laten vloeien en ik deze neer schrijf.  Channelen is het kanaliseren van licht en energie en vertalen in woorden.  Na de reading verwerkt te hebben, stuur ik deze via mail naar u op.  Indien u hier vragen over hebt bent u natuurlijk welkom deze te stellen en contact op te nemen met mij.


*Mijn team bestaat uit degenen die ik channel, maar voor readings zal ik voornamelijk geconnecteerd worden met de energieën van Melchizedek, Saint Germain en Lady Portia.  De Aartsengelen zullen hier ook onder behoren.  Ik kijk welke specifieke energie er door komt voor die specifieke persoon waarvoor ik connecteer, waarna de meest aangewezen en persoonlijke verbonden Licht presentie voor u, zich tot mij zal wenden voor uw reading te geven.  Dit kan zowel 1 van de 3 Geascendeerde Meesters zijn van mijn team alsook de Aartsengelen of Dolfijnen.  Ik vermeld steeds van wie ik deze energie ontvang. NIEUW: Ik voeg nu als extra  Orakel kaarten toe aan de reading, dewelke kan bestaan uit 1 of meerdere kaarten.  Deze Orakel kaarten kunnen zijn van * de Verheven Meesters, de Aartsengelen, de zeemeerminnen en dolfijnen, chakra kaarten, heeling kaarten van Aartsengel Rafael en ten slotte inspiratie kaarten van de Arcturiërs (de welke ik dan zal scannen aangezien deze een speciale afbeelding bevatten met code ingewerkt, die moet bekeken worden en zo opgenomen zal worden als lichtcode in jezelf.  Deze bevatten de boodschap geïntegreerd in de afbeelding)

Ik heb geen vraagprijs hiervoor, ik doe dit puur uit mijn hart en met veel plezier.  Maar aangezien ik er wel veel tijd insteek en ook nog een gezin heb, heb ik beslist dat ik de keuze volledig aan u laat om mijn diensten te vergoeden via een donatie.  Deze zijn vrijblijvend, en wordt ter harte genomen.  Hier vind u de gegevens, ik werk met paypal. U kan simpelweg op de "Donation" knop klikken vanboven op de hoofdpagina.

Ik geef readings in Nederlands en Engels.

Van Harte, Méline

No comments:

Post a Comment